Iemand tips voor het beste resultaat met een AI-ontkleder?
Hoi allemaal, ik ben al een tijdje op zoek naar een goede AI-ontkleder, maar ik vind het moeilijk om er één te vinden die echt goed werkt. Ik heb er een paar geprobeerd, maar de resultaten waren nogal wisselvallig. Soms zijn de resultaten best wel realistisch, maar andere keren ziet het er gewoon heel raar uit. Ik vraag me af of er bepaalde tips en tricks zijn om betere resultaten te krijgen. Iemand tips voor het beste resultaat met een AI-ontkleder? Misschien bepaalde foto's die beter werken dan andere? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en advies.
9 weergaven

Ik heb hier ook wel wat mee geëxperimenteerd en ben toevallig terecht gekomen op
Wat ik heb gemerkt is dat de kwaliteit van de foto echt cruciaal is. Scherpe foto's met goede belichting werken veel beter dan korrelige of donkere foto's. Ook is het belangrijk om een foto te kiezen waarbij de persoon volledig in beeld is en geen rare poses aanneemt. Verder helpt het om de AI een beetje te begeleiden door zelf aan te geven waar de kleding ophoudt en het lichaam begint. Het is een beetje trial and error, maar met de juiste aanpak kan je verrassend goede resultaten krijgen.